Simbo app populär

 Sedan hösten 2017 finns SIMBO APP med information och tjänster hos Simrishamns Bostäder AB. Den var en åtgärd i Simrishamnsbostäders utvecklingsprogram efter 2016 års kundundersökning

-       SIMBO APP har laddats ner av minst 250 hyresgäster sedan vi lanserade den för drygt ett halvt år sedan, säger Per-Olof Järvegren. Det stora intresset och positiva mottagandet är glädjande. På våra bomöten under vår har vi fått mycket feed-back och idéer till vidareutveckling i vårt fortsatta utvecklingsarbete.

SIMBO APP innehåller aktuell information och digitala tjänster. Man kan t. ex anmäla fel och hantera sin bostadsansökan. SIIMBO APP uppdateras regelbundet med information. Vid mer akuta händelser som vatten eller värmestängning, TV-avbrott och arbeten i områdena lägger vi ut notiser med snabb information.

-       Våra notiser om aktuella händelser och arbeten i bostadsområdena har visat sig vara särskilt intressant, fortsätter drift- och underhållsansvarige Lars Persson. APPen är ett bra sätt att snabbt sprida information om arbeten och händelser.

 

Så här laddar du ner:              

För att tillgång till SIMBO APP måste du ladda ner den via APP Store eller Play Butik/Google Play.  Sök i fältet överst efter Simrishamns Bostäder. Sedan följer du instruktionerna, laddar ner och installerar enkelt i din mobila enhet.

 

För ytterligare information kontakta VD Per-Olof Järvegren på telefon 0414 – 819644.